miércoles, 10 de octubre de 2012

Lady Gaga sopa amb Julian Assange




El món és dels que saben quines tecles tocar. Dels que són conscient dels seus límits i de com jugar les cartes que tots, al cap i a la fi, tenim a la mà. Lady Gaga és excèntrica i estrafolària, és una cantant i una addicte a la fama. I és més que això. El dilluns a la nit va visitar Julian Assange, el creador de Wikileaks, a l'Assemblea d'Ecuador de Londres, i es va quedar a sopar amb ell. En el seu cas, diria que va ser una excel·lent estratègia de màrqueting, una idea intel·ligent i captivadora. Sopar amb Assange és una manera de reivindicar i de posicionar-se al costat dels que avui diuen 'La veritat', dels que revelen els secrets obscurs de les forces governants.
Lady Gaga em va sorprendre i amb aquest gest em vaig adonar de la seva capacitat de reinventar-se, per comunicar un missatge i per arribar més enllà. Hi ha milers de noies que canten com ella i que toquen el piano igual o més bé que ella. Però només a una se li acudiria sopar amb Julian Assange. En aquest sentit, em recorda a Kate Moss, una altra dona experta que se sap com vendre.
La única conclusió vàlida a tot plegat és que per trobar feina no cal només tenir habilitats en l'ofici que es busqui, sinó que cal sobretot saber com vendre aquestes habilitats.

3 comentarios:

  1. No s'ha d'oblidar que, per davant de tot, Lady Gaga és una provocadora, i no crec que entengui això com a altra cosa que una provocació. Si això a més serveix per reivindicar la llibertat d'expressió i la transparència, millor que millor.

    ResponderEliminar
  2. la veritat es que jo no soparia amb cap dels dos.......ara reconec que sap com vendre.

    ResponderEliminar
  3. Hi ha un tal Daniel Estulin que va publicar un llibre a on entre d'altres coses parla sobre Julian Assange. Si no recordo malament, en una entrevista que vaig veure a televisió deia coses com que en Julian es un agent de la CIA o alguna paranoia per l'estil. Estic segur que, tot i no haber-ho escrit ell, corroboraria encantat la estrafalaria teoria que corre per la red que Lady Gaga es una membre dels Illuminati i que ha arribat fins a dalt del món de la música gràcies als seus vincles amb les families més poderoses dels EEUU.

    ResponderEliminar

Algú ho havia de dir!