domingo, 21 de marzo de 2010

Al núvol kinton


Tot és molt fabulós, misteriós, somniador, jo vull fer amb tu aquest viatge estrany i molt llunyà
has de viure ben despert, no mirar cap enrera mai, només així, ben a l'aguait podràs triumfar. Si vols que t'estimi, l'amor és fort i resplandent, has de ser valent.
Vull viure d'aventures i vull viure-les amb tu, perquè ser que també ho vols. Tothom vol sentir amor i tenir joia al cor, però per aconseguir-ho abans hauràs de lluitar. Ja sé que ho faràs per mi, perquè vols el meu amor.
Si estàs allunyat de mi, pensa que amb la teva absència el meu cor és trist

És la lletra d'una cançó que vaig sentir mil vegades de petita i que només l'he entès quan han passat els anys, les experiències i he descobert que pot ser així de fàcil. ^^

Si teniu curiositat, sí, ho confirmo, és la que us penseu:
http://www.youtube.com/watch?v=duJVGzibnng&feature=related

4 comentarios:

  1. Siiiiiiii! Jo tampoc puc entendre la meva infància sense aquesta cançó :) No m'enrecordava de la lletra, és maca. Petons

    ResponderEliminar
  2. El fullet tortuga ara em faria fatig.

    ResponderEliminar
  3. Quina foto més atrevida la del blog. Una abraçada!

    ResponderEliminar
  4. http://www.youtube.com/watch?v=9RW3VTdILBg

    Era inevitable :P

    ResponderEliminar

Algú ho havia de dir!