jueves, 13 de enero de 2011

Any nou, vida de sempre

No sé si és el 2011 o que ha sigut el meu aniversari, però el cas és que estic perdent el meu sentit crític. Ja no m'indigno amb la mateixa intensitat amb què ho feia uns mesos abans. Una altra novetat, és que he decidit passar dels propòsits que es fan per Any Nou. Mentre em menjava el raïm, no em vaig proposar ni deixar de fumar, ni perdre pes, ni deixar de connectar-me al facebook cada hora. Em vaig limitar a menjar-me'l i a guadir del moment. I bé, no m'està anant gens malament, fins ara. Els propòsits són una pressió, ja que si no s'aconsegueixen provovquen sensació de fracàs. A més, la vida és imprevisible i mai saps per on et sorprendrà. Així que he decidit passar dels propòsits i procurar fer cada pas amb prudència i calma, esforç i passió. No és tan fàcil de dir com de fer, però l'actitud és aquesta. Doncs això: Bon 2011 i que cada pas us acosti una mica més als vostres desitjos! :)

1 comentario:

  1. Bona visió de la vida, millor deixar de fer-se propòsits i saborejar el moment, evitant frustracions innecessàries.

    ResponderEliminar

Algú ho havia de dir!